Pages

Dec 19, 2011

GemBira TaPi SeDiH.. AdOoi..



Assalamualaikum,, Apa khabar, tajuk entri saya kali ni agak pelik sikit, tapi biasa berlaku kat kita orang suma kan, btol x? Ada yang pura2 gembira tapi jaoh dalam hati dia tu sedih, ada jugak orang yang gembira tanpa dia sedar yang dia sebnarnya sedih, saya lah tu.. hmmmp

Sebnarnya xlama lagi saya nak abis blaja, InsyaAllah blan 1 taun dpan, itulah masa yang ditunggu2kan saya selama ini, mestla saya mood2 happy2 go lucky.. kalo dulu2 kan, asal nak p klas ja, mest merungut "ala fed up la p klas", sblum p klas mest tanya dgan kawan dulu, "ada klas x arini?", "kmu org p klas x?".. dan kita salu fikir, "nak p klas ke x?".. hmmm.. itu la ragam seorang student mcm saya.. hihi.. Tapi, bak kata pepatah kan apa yang kita buat pada ari ni ialah kita pada hari esok.. renung2kan lah ayat ini.. :) 

Tapi, bila d renung2kan balik, sdih jugak kan abis blaja ni.. ye la.. dari tadika sampai skrang ni berada d alam yg bergelar seorang pelajar, n nant dah abis blajar pula mlangkah pula ke alam pekerjaan, tiada lagi kelas, (yg saya salu kata "bila nak abis ni"), tiada lagi assignment yg blonggok, buku latihan, buku nota, pensil dan yang sama waktu dgn nya lah.. Kawan2,,,, Kadang2 rindu jugak dengan kerenah mereka.. he2.. sbnrnya macam2 kenangan semasa blajar ni.. Jadi, gunakan lah masa sementara kita d gelar pelajar ni sebaik nya, sbb ia datang hanya sekali dalam khidupan kita.. he2..  

Sebelum mengakhiri entri saya pada hari ini, saya kpilkan skli pict buku, classroom, assignment (dkat atas tu..), untuk renungan kita bersama.. ceyy.. he2.. Semoga berjaya n happy2 salu.. :)






No comments:

Post a Comment